Osnovna škola - Scuola elementare "Gelsi" Rijeka - Fiume

Orario biblioteca/Rad knjižnice

Učilica

Digitalni časopis:

Ispis statistike od 7. 12. 2011.

Adresa/Indirizzo: Vukovarska 27

psiholog@os-gelsi-ri.skole.hr

Tajnik: Gioia Baričević

tajnistvo.segreteria@os-gelsi-ri.skole.hr

Administrator škole: Snežana Kranjec (administriranje mrežne stranice škole, e-Dnevnika, MDM sustava, CARNET id baze podataka)

admin@os-gelsi-ri.skole.hr

Računovodstvo: Ines Milaković

racunovodstvo@os-gelsi-ri.skole.hr

Posjet NP Plitvička jezera
Autor: Tea Starčević, 22. 10. 2013.

Osvanuo je prekrasan dan, 11. listopada 2013. Dan kao stvoren za izlet. Razredi III.b i IV.b, zajedno sa svojim učiteljicama, posjetili su NP Plitvička jezera.

Sve što su vidjeli i doživjeli možete vidjeti na fotografijama kojima su zaustavili nezaboravne trenutke. Uživajte!

Foto-galerija

__________________________________________________

Plitvička jezera

U petak sam bila na Plitvičkim jezerima s razredom. Prije putovanja bila sam jako uzbuđena.

Krenula sam prema autobusu. Dok sam putovala razgovarala sam s prijateljicama. Kad sam došla na Plitvička jezera vidjela sam Prošćansko jezero, jezero Kozjak itd. Na Plitvičkim jezerima vidjela sam puno slapova, a slapovi su prštili od sjaja. Kad smo sve to razgledali išli smo na jednu livadu. Livada je imala restoran i jednu malu suvenirnicu. Učiteljica je rekla da ako netko ima novaca da si može kupiti neki suvenir. Nakon toga jela sam sendvič, grickalice i malo sam se poigrala s prijateljicama. Odmoreni i siti krenuli smo dalje. Uputili smo se prema brodiću. Kod ukrcaja barba je svakome pečatirao kartu. Vozili smo se do drugog brodića. Nastavili smo vožnju do obale. Iskrcali smo se na obali i krenuli prema autobusu za povratak doma. Autobus nas je dovezao na autobusnu stanicu iznad škole. Mama me je dočekala.

Meni je na Plitvičkim jezerima bilo super. Htjela bih još jednom posjetiti to mjesto.

Tina Čudina 3. b

Plitvička jezera

U petak sam s razredom išla na Plitvička jezera. Osjećala sam se uzbuđeno i veselo jer volim ići na izlete s razredom. Jedva sam čekala da krenemo.

Krenula sam u 7:15 minuta autobusom. U autobusu je bilo zabavno jer smo pjevali pa mi se dalek put učinio kratkim. Kad smo stigli ugledala sam prekrasan slap.Jako mi se svidio. Zatim smo krenuli dalje u razgledavanje zelenih i plavih jezera. Tako lijepa jezera i slapove vidjela sam prvi put u životu. U jednom plitkom jezeru kupala se jedna slatka patkica. Na izletu sam naučila razlikovati muške i ženske patkice. Kupila sam lijepi suvenir da me podsjeti na Plitvička jezera. Malo sam se odmorila,  poigrala s prijateljima i otišla na brod za razgledavanje. U blizini broda je bilo puno patkica koje sam hranila komadićima kruha.

Ovo je bio prekrasan dan i željela bih ga ponoviti.

Rina Pilepić 3. b

Plitvička jezera

Bila sam u petak na Plitvičkim jezerima. Prije nego što sam krenula bila sam uzbuđena.

Vozila sam se autobusom .Tamo je bilo prekasno, lijepo i očaravajuće.

Slapovi su padali kao kiša. Slikala sam se, igrala, jela i pila. Vozila sa se brodicom. Vidjela sam patkice, ribice i veliku ribu. Jezera su bila zelenkaste boje. Hodala sam po mostićima, koje su prskali slapovi. Šuma je bila prekrivena jesenjim bojama. Vidjela sam mnoštvo turista oko nas. Vodičkinja nam je pričala o ljepotama Plitvičkih jezera.

Bilo mi je lijepo. Želim ponovno doći.

Mia Šuljić 3.b

Plitvička jezera

Posjetio sam Plitvička jezera sa svojim razredom. Povezao sam to sa školskim gradivom. Krenuo sam autobusom prema Senju , pa prema Plitvicama.Bio sam jako uzbuđen.

Kada sam stigao već tada sam vidio prekrasan krajolik. Možete li zamisliti tu ljepotu? Čuo sam kako je teta rekla da ću brzo stići do jezera. Jedva sam čekao taj trenutak. Vidio sam veliki prekrasni slap. Bio je toliko velik poput zgrade.  Zatim sam krenuo dalje. Primijetio sam pastrve velike i male. Išao sam do jezera Kozjak. To jezero je dobilo ime po jednoj legendi. Krenuo sam preko Kozjaka brodićem. To jezero je toliko široko kao jedna široka šuma. Išao sam šumom i kupio suvenire. Plitvice imaju sedamdeset i dvije endemske vrste biljaka. Tih biljaka nema nigdje na svijetu. Na Plitvice dolaze  i mnogobrojni turisti iz drugih zemalja.

Bilo mio je jako lijepo. Najbolji mi je bio veliki slap.

Franco Corelli 3. b

Plitvička jezera

U  petak u ranim jutarnjim satima krenuli smo na izlet na Plitvička jezera.Učiteljica Vlasta htjela je da vidimo dio onoga što učimo u školi.Veselilo me što ću ponovo posjetiti Plitvička jezera, ali ovaj put s prijateljima iz razreda.

Do Plitvičkih jezera vozili smo se autobusom.Kada smo stigli odmah smo svi ogladnjeli od svježeg planinskog zraka.Nakon jela krenuli smo u obilazak s vodičkinjom koja je imala crveni kišobran.Plitvička jezera sastoje se od 16 jezera i puno malih i velikih slapova.Meni se najviše svidio Veliki slap ispod kojeg smo se i slikali.Vidjeli smo puno ptica i patkica ali i velikih riba koje se ovdje ne smiju loviti.Ja sam vidio i riječnog raka.Plitvička jezera poznata su i po smeđem medvjedu kojeg na sreću nismo vidjeli.Vozili smo se elektrobrodom po najvećem jezeru Kozjak.Legenda kaže da su koze bježeći od vukova propale kroz led.Posjet smo završili šetnjom iznad kanjona s kojeg se pruža predivan pogled.

Ja jako volim kad imamo vanučioničnu nastavu. Ne moramo sjediti u klupama, a uvijek puno naučimo.

Matej Momčilovski 3. b

PLITVIČKA JEZERA

U petak dana 18.X.2013. išli smo u NP Plitvička jezera. Park smo posjetili povodom  pisanja velikog slova gora, jezera, planina i rijeka.

Kad smo stigli vodičkinja nas je okupila i krenuli smo u obilazak. Prvo sam vidio velike slapove koji su prekrasni. Potom smo krenuli prema jezeru Milanovac. Na tom jezeru vidjeli smo male slapove preko kojih su plivale jako velike ribe. Nakon toga uslijedilo je vrijeme za igru i odmor. Kad smo se odmorili ukrcali smo se na brod i krenuli preko jezera Kozjak. Na tom putu čuli smo legendu o pastiru i kozama povezanu s imenom jezera.

Bio je to jako lijep izlet na kojem mi se najviše svidjela slika koju je priroda sama stvorila.

Mislav Maglić 3. b

Plitvička jezera

U petak sam bio s razredom na Plitvičkim jezerima. Izlet je bio povezan sa školskim gradivom. Osjećao sam se uzbuđeno.

Išli smo autobusom. Bilo mi je zabavno. Sjedio sam s dečkima skroz na zadnjim sjedalima. Jan je imao mobitel tako da smo gledali smiješne snimke i tako se igrali.Nakon toga igrali smo par – nepar. Kad smo završili, svi smo čekali stanicu.Činilo se dugo i  nismo mogli izdržati. Napokon, stigli smo. Bilo je hladno. Htio sam otvoriti štapiće. Kad sam ih otvorio svi su se rasprsnuli. Kako su se rasprsnuli štapići tako se rasprsnuo smijeh.Neki su mi učenici pomogli skupiti štapiće. Kad smo stigli na Plitvička jezera ugledao sam slap lijep kao san. Bilo je sunčano. Vozio sam se brodićem  preko jezera Kozjak. Gledao sam patkice koje su nas pratile do druge obale. Slikali smo velike pastrve. Probao sam piti bistru vodu jednog jezera. Slapovi su bili lijepi kao iz bajke. Nakon obilaska jezera stali smo na livadi, poigrali se i kupili suvenire i razglednice.

To je bio predivan  izlet na kojem sam se super proveo. I još bih  jednom posjetio prekrasna Plitvička jezera.

Andrija Bilić 3.b

Ona su lijepa

poput cvijeta

najljepšeg na svijetu svom!

Bujna također,

svakako moraš!

Lucija Jadrić, IV.b

Plitvička jezera

Posjetili smo NP Plitvička jezera. Svi smo se dobro zabavili.

Kada smo došli do ulaza, svima je bilo jako toplo. Kada smo došli na stazu, činilo se da je jako sklisko. No, tako mi se samo činilo. Na početku smo vidjeli Veliki slap. To je najveći slap u NP Plitvička jezera. Gdje god sam se okrenuo, bila su bogata zelena jezera.

Plitvička jezera su zanimljiva zato što su najstariji Nacionalni park u Hrvatskoj. Nacionalnim parkom su proglašena 1949. godine. U parku ima 1267 različitih biljnih vrsta i preko 400 životinja. Nacionalni park Plitvička jezera su još 1979. godine uvrštena u popis svjetske prirodne baštine UNESCO-a. Plitvička jezera čini 16 jezera koja se dijele na Gornja i Donja jezera. U jezerima smo vidjeli pastrve, klenove i crvenperke. Sve to naučila nas je teta Mirta koja nam je bila vodič kroz Plitvička jezera.

Nakon obilaska krenuli smo za Rijeku. Putem su svi govorili da je bilo divno.

Antonio Maračić, IV.b

Plitvička jezera

Plitvička jezera, prostranstvo gdje se vidi da su se životinjski i biljni svijet ujedinili i napravili nešto prelijepo.

Na Plitvičkim jezerima živi i raste preko 400 životinja i 1200 biljaka. Nacionalnim parkom su proglašena 1949. godine, a na UNESCO-voj listi svjetske baštine su od 1979. godine. Kada uđete u Plitvička jezera, odmah čujete i vidite Veliki slap koji je svojom visinom najveći slap u nacionalnom parku. Od jezera prvo vidite Milanovac u kojem je voda tako bistra da se vide i neke vrste riba kao što su crvenperke, klenovi te pastrve. Sat vremena hodanja i stigli ste do jezera Kozjak u koje su, prema legendi, upale koze da se spase od vuka. Po toj legendi je jezero dobilo ime. Vožnja elektro brodićem do drugog kraja jezera bila je kratka. Na drugoj obali jezera puno je manjih slapova. Patkice uvijek slijede brod pa vam tijekom vožnje nije dosadno.

Iako je vožnja do Plitvičkih jezera duga, isplati se za takav doživljaj. Ako niste, obavezno posjetite ovaj nacionalni park.

Jan Hodžić, IV.b

Stigli smo na Plitvička jezera,

a tamo nas slap već tjera.

Voda se u jezero lije,

a oblak crno vino pije.

Možeš doživjeti pustolovinu pravu,

samo ako ne gaziš i ne bereš travu.

Jezero Kozjak se smije,

a sunce ga grije.

Već odavno tamo stoji jezero malo,

da postane veliko sve bi dalo.

Seljaci su prosili Crnu kraljicu za jezero bijelo i crno,

nitko nije toliko molio ni za najveće zrno.

Slapovi jezera uvijek će negdje poći,

nitko ne zna gdje će doći.

Zimi se jezera zamrznu,

a tek ljeti se malo trznu.

Noću Plitvička jezera pjevaju,

kao kad munje sijevaju.

Karlo Kanić, IV.b

Posjetili smo Plitvička jezera

Bio je petak. Krenuli smo za Plitvička jezera.

Putovali smo i putem vidjeli neke životinje. U autobusu smo pričali o serijama i filmovima. Putovali smo tri sata i napokon stigli. Na ulazu smo kupili ulaznice. Ušli smo. Vidjeli smo Veliki slap, najveći slap, visok 78 metara. Malo smo šetali i u nekim jezerima smo vidjeli klenove. Vidjeli smo i zmiju. Učiteljice su je slikale. Došli smo do suvenirnice i restorana, gdje smo malo predahnuli. Nakon sat vremena smo se okupili i otišli na vožnju brodom. Vožnja je bila odlična i jako mi se svidjelo. Po završetku vožnje, uputili smo se prema autobusu i nakon tri sata vožnje stigli smo u Rijeku.

Taj dan  je bio odličan.