Osnovna škola - Scuola elementare "Gelsi" Rijeka - Fiume

Orario biblioteca/Rad knjižnice

Učilica

Digitalni časopis:

Ispis statistike od 7. 12. 2011.

Adresa/Indirizzo: Vukovarska 27

psiholog@os-gelsi-ri.skole.hr

Tajnik: Gioia Baričević

tajnistvo.segreteria@os-gelsi-ri.skole.hr

Administrator škole: Snežana Kranjec (administriranje mrežne stranice škole, e-Dnevnika, MDM sustava, CARNET id baze podataka)

admin@os-gelsi-ri.skole.hr

Računovodstvo: Ines Milaković

racunovodstvo@os-gelsi-ri.skole.hr

Učenici naše škole u Zagrebu
Autor: Snežana Kranjec, 21. 10. 2014.

25. rujna 2014. učenici naše škole, IV. A i IV. B razred, posjetili su u sklopu izvanučionične nastave glavni grad Republike Hrvatske – Zagreb.

La IVa  e la IVb hanno visitato la capitale della R di C, Zagabria.

Što smo sve posjetili pročitajte u nekoliko literarnih djela naših učenika.

Pod Dokumenti pogledajte prezentaciju.

Link za fotografije: https://picasaweb.google.com/102621571439240727609/4aI4bUZg2014?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJe3mYX5yoHPaQ&feat=directlink

Posjet Zagrebu

Sa svojim razredom bio sam u Zagrebu Posjet je bio predviđen zbog nedavnog gradiva o Zagrebu.

Put je bio dug i pomalo dosadan. Prvo smo posjetili zgradu HRT-a. Vidjeli smo prostor u kojem su se snimale razne emisije. Ušli smo u prostor koji je sav zelen. Kamera koja snima zapravo na zeleno ne reagira... i zato u emisiji stvara virtualni svijet. Nakon toga smo posjetili gluhu sobu. Soba je obložena sa svih strana spužvama. Rekli su nam da ako ostanemo sat vremena u sobi da možemo postati gluhi. Nakon dijela od 32 km hodanja po HTR-u završili smo.

Poslije smo išli u Hrvatski školski muzej. Tamo smo učili kako su nekada učila djeca. Poslije smo pisali krasopisom. Slijedila je uspinjača. Bio sam uzbuđen, no zapravo to nije ništa.

Nakon toga smo išli na Markov trg. Tamo smo vidjeli Vladu RH, Sabor i Crkvu sv. Marka. Putovali smo u ZOO. Tamo smo vidjeli razne životinje. Najviše su mi se svidjeli pospani lavovi, puma, vidre, tuljani i mnogi drugi.

Najviše mi se dopao ZOO ali i Hrvatski školski muzej.

Andrija Bilić

POSJET ZAGREBU

Bili smo u Zagrebu. Krenuli smo ujutro. Išli smo s 4. a razredom. Odlučili  smo se za  Zagreb, jer smo učili o njemu.

Prvo smo išli u HRT. Vidjeli smo stare kamere. Krenuli smo liftom do četvrtog kata. Na

četvrtom katu smo vidjeli gdje se snima dnevnik. Vidjeli smo gdje se snima Dječji vrtić, i Zvijezde pjevaju i plešu. Nakon toga obišli smo  Školski muzej. Tamo smo vidjeli stare knjige i stari pribor. Imali smo radionicu Pišem krasopisom, gdje smo odjenuli staru odjeću za školu.

Krenuli smo  uspinjačom do Gornjeg grada. Vidjeli smo zgradu Vlade Republike Hrvatske i Sabor te  Crkvu svetog Marka. Krenuli smo u Zoološki vrt. Vidjeli smo patke u jezeru.

Kupili smo suvenir iz Zoološkog vrta. Vidjeli smo malog klokana i lava. Posjetili smo tropski vrt. Vidjeli smo zmije, ribe , neke čudne guštere i išli smo u majmunski paviljon. U njemu  smo vidjeli majmune i lemure. Od ostalih životinja vidjeli smo zebre, vukove, zečiće i vidre.

Najviše mi se svidio Zoološki vrt. Lijepo je bilo i opet bih se tako zabavila.

Mia Šuljić

POSJET ZAGREBU

U četvrtak  ujutro  krenuli  smo  u  Zagreb, koji je ujedno i glavni  grad  naše domovine. S razredom sam išao povodom učenja novog gradiva.                                                      Posjetili smo Školski muzej, gdje sam naučio pisati krasopis i kako su se tada  odijevala djeca u školi. Nakon Školskog muzeja krenuli smo prema uspinjači kojom smo došli na Trg svetog Marka. Na trgu je smješten Hrvatski sabor i Crkva svetog Marka ujedno i najstarija crkvena građevina koja na svom krovu ima dva grba. Nakon  toga vidjeli smo Zagrebačku katedralu koja je najveća u RH. U njoj je sahranjen Alojzije Stepinac mučenik koji je proglašen blaženim. Krenuli smo prema ZOO vrtu gdje smo vidjeli životinje iz raznih dijelova svijeta.

Što reći za kraj osim da bih volio još jednom posjetiti  Zagrebačku  katedralu koja je puna povijesnih detalja. Isto tako vožnja uspinjačom je bila zanimljiva jer u Rijeci nemamo takvih  prijevoznih sredstava. Veselim se idućem odlasku u Zagreb.

Mislav Maglić

Posjet Zagrebu

U četvrtak 25. rujna 2014., išli smo u Zagreb. S nama je išao i 4a razred. Išli smo jer smo iz Prirode i društva učili o Zagrebu.

Pratila nas je  vodičkinja Suzana.

Nakon duge vožnje smo išli u HRT. Vidjeli smo prostoriju gdje se snima Dnevnik, TV vrtić... Došlo je i vrijeme za nastavak razgledavanja Zagreba. Krenuli smo u Hrvatski školski muzej. Tamo su bile stare bilježnice učenika. Kada smo sve pogledali imali smo jednu radionicu, gdje smo učili pisati krasopisom. Bili smo odjeveni kao đaci prije puno vremena. Naučila sam kako je biti đak u prošlosti. Nakon toga krenuli smo do uspinjače. Dok smo hodali do tamo prošli smo Zagrebačku katedralu. Uspinjačom smo se popeli do kule Lotršćak. Zatim smo krenuli do Crkve sv. Marka. Malo smo ju pogledali i slikali. Pješke smo došli do Zagrebačke katedrale. Kada smo ušli, unutar katedrale bilo je sve uređeno i lijepo. Ubrzo smo izašli i krenuli u Zoološki vrt. U Zoološkom vrtu prvo smo vidjeli patke u jezeru. Dvije najljepše životinje bile su mi tuljani i ris. No i druge životinje koje sam vidjela bile su mi lijepe. Bilo je zmija, krokodila, majmuna, lav, zebra, razno raznih ptica... Dok sam dolazila nisam očekivala toliko životinja. Bilo je super.

Svakako bih voljela ponoviti ovaj izlet. Najljepše mi je bilo u Zoološkom vrtu. No i na drugim mjestima gdje smo bili bilo mi je lijepo!

Anamaria Čandrlić

Posjet Zagrebu

Rano ujutro s razredom sam otišla posjetiti Zagreb, glavni grad Republike Hrvatske. Dok smo se vozili autobusom zabavljali smo se. Posjetili smo Zagreb jer smo iz Prirode i društva učili o njemu.

Prvo smo posjetili Hrvatsku radio televiziju. Razgledali smo puno televizijskih studija u kojima se snimaju poznate televizijske emisije, a jedna od njih je Ples sa zvijezdama. Posjetili smo Hrvatski školski muzej. Tamo smo vidjeli kako su nekada u prošlosti učenici učili. Umjesto bilježnica i olovaka koristili su male ploče i krede za pisanje, a umjesto gumica spužve za brisanje. Nakon razgledavanja Školskog muzeja imali smo radionicu na kojoj smo naučili pisati krasopisom, ali prvo su cure odjenule svoje pregače, a dečki školska odjela kakva su se nekada nosila. Na putu do uspinjače koja vozi za Gornji grad, prošli smo pokraj spomenika bana Josipa Jelačića i fontane Manduševac. Na Gornjem gradu vidjeli smo kulu Lotrščak. Razgledali smo ju izvana. Crkvu svetog Marka i zgradu Sabora razgledali smo na Markovom trgu. Krenuli smo prema Kamenitim vratima Majke Božje gdje smo se svi učenici katoličke vjere pomolili. Spustili smo se pješice do Zagrebačke katedrale. Ušli smo u katedralu i razgledali sve njene ljepote. Katedrala je prostrana i jako lijepa. Za kraj našeg posjeta Zagrebu posjetili smo Zoološki vrt Maksimir. Vidjeli smo: zmije, žabe, lavove, lavice, jaguara, pumu, zebre, medvjeda, deve, majmune, merkate i još puno drugih životinja.

Izlet je bio jako poučan i lijepo sam se provela. Sve mi je ostalo u lijepom sjećanju. Najviše me se dojmio posjet Školskom muzeju gdje smo upoznali školu u prošlosti.